.

איך לחנך ת'עולם שהוא צריך את התחביב שלי, ולגרום לו לשלם לי על זה

טובה קצנלבוגן היא הסטייליסטית החרדית הראשונה, ומומחית לסטיילינג אישי שלימדה כבר אלפי נשים לדעת להתלבש כמו שהן אוהבות.


היא למדה סטיילינג בשביל הכיף, ורק שנתיים אחרי שסיימה, היא אמרה לעצמה - וואלה, יש לי תחביב, למה שלא אעשה איתו כסף?

אבל אף לקוחה לא רצתה את השירות שלה,
אפילו לא בחינם.

ויום אחד, כמו בסיפורים הכי מוזרים,
היא הגיעה, בטעות, ליעל פיינגולד לסעודת שבת...
ואז נולד לו עסק.

 

ומה קרה הלאה? בואי לשמוע >

אז מה הדרך, ואיך הופכים תחביב שהוא, לא ממש מקצוע מוכר או מקובל,
לעסק, משכורת ופרנסה?
בואי ללמוד איך משווקים שירות שאפילו בחינם לא רצו אותו
כי 'מה הקשר שתגיעי איתי לקנות בגדים ואנחנו בכלל לא מכירות?'
ועל לקוחה ראשונה
שמזהירה - 'אבל אם רואים אותנו ביחד
את אומרת שאני חברה מהעבודה!'

ואיך יוצרים שינוי, בעקביות ובהתמדה
ומחנכים א תהשוק לצרוך את המוצר שלך.

מתוך הפרק: "לא הבינו בכלל מה אני עושה, התקשרו אלי לשאול אם אני יכולה להגיע לעצב שולחן לאיזו הפקה"

"אבא שלי מתקשר אלי אם אני רוצה כל מיני עבודות, כשכירה. כי עצמאית, ועוד בעסק כזה? נו, זו לא באמת פרנסה"

"השקתי את הקורס הדיגיטלי הראשון בהתרגשות וציפיה. ו...? צרצרים. אפס התעניינות ואפס רכישה".

בפרק דיברנו על חינוך שוק.
איך מלמדים אנשים לרצות או לצרוך משהו שהם בכלל לא מכירים? מה צריך בשביל תהליך כזה? האם אפשר לחנך את השוק לצרוך כל מוצר? איך עושים את זה? כמה זמן זה לוקח? ומה הכישורים והתכונות הנדרשות? על יתרונות וחסרונות, בללכת על דבר כזה.

דיברנו על למידה תוך כדי תנועה
על דיוק מתוך משובים של לקוחות, וגם על כסף. כמה אנשים מוכנים לשלם? ולמה יקר למישהי לשלם על פגישה, אבל היא לא תחשוב פעמיים לפני שהיא מוציאה את אותו סכום על חולצה.

נגענו בקורסים דיגיטליים
איך עושים את זה נכון, כמה מעורבות נדרשת, כמה נכון להשקיע ואיך מנגישים את זה שזה יהיה שימושי ולא עוד קורס ששקוע בארכיון הקורסים שלא מושמעים.

ולקינוח, איך אפשר שלא? טובה נתנה לנו 2 טיפים של סטיילינג עסקי. אפילו רק בשביל זה שווה להאזין לפרק.

'קונטרול שי' הוא פודקאסט (פרקי שמע מוקלטים) לנשים עצמאיות, יזמיות ובעלות עסקים וכאלה שיש להן חלום להיות. שאוהבות את המקצוע שלהן, אבל קצת פחות אוהבות שיווק, כי הוא נראה להן קשוח, מסיבי, אגרסיבי, ולא הן.

אני מירי הופמן יגלניק - יזמית, פרסומאית, מרצה לקריאייטיב וכתיבה שיווקית, וחוקרת שיווק. בפודקאסט אני חולקת את המסע שלי אחרי 'שיווק אחר' – פשוט, נח, טבעי, אפשרי, מדויק ומותאם אלי, מעורר השראה, וכמובן, כזה שמביא תוצאות.

1

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.